Barcelona Blues - Anna Bergendahl

巴萨罗纳😁,浪漫的小调~

一个人:

轻松欢愉的格调。

《 Barcelona Blues》

I met you in Barcelona与你相遇在巴塞罗那
You just stood there in the rain 你就在站在那雨中
I had too much sangria 饮了太多的桑格利亚酒
and you're the one to blame 你就是那个我想责骂的家伙

I was saving all my troubles 为了另一个下雨天
for another rainy day 我积攒了所有的烦扰
Cuz you promised you'd stand by me 因为她承诺你永远与我相伴
and chase this blues away 驱走这些忧伤

I had to catch an early flight home 每天矗早班回家
I didn't get a wink of sleep 没有一丝丝睡意
And night wasn't as lonely 夜晚不再孤独

and the dark didn't make me weep 黑夜不再令我哭泣

I met you in Barcelona 与你相遇在巴塞罗那
You just stood there in the rain你就在站在那雨中
I had too much tequila饮了太多的龙舌兰酒
and you're the one to blame你就是那个我想责骂的家伙

And if I ever lose my faith in如果有朝一日我不再相信
whatever faith there is to lose 不管丢失什么信任
I promise I'll come get you 我承诺我将与你相伴
and face the lonely blues 一起承受孤独的忧伤
I met you in Barcelona 与你相遇在巴塞罗那
We just stood there in the rain 我们就站在那雨中
I had too much sangria 饮了太多的桑格利亚酒
and you're the one to blame 你就是那们我要咒骂的家伙
Too much tequila 饮了太多的龙舌兰酒
And you're the one to blame你就是那们我要咒骂的家伙


评论
热度(32)